Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.contributor.author | Слімаковський, Олег | - |
dc.contributor.author | Гук, Анна | - |
dc.contributor.author | Bodnar, Ivanna | - |
dc.contributor.author | Slimakovskyi, Oleh | - |
dc.contributor.author | Huk, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T13:22:13Z | - |
dc.date.available | 2024-02-06T13:22:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури / Іванна Боднар, Олег Слімаковський, Анна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 3(63). – С. 32–39. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні запроваджено Нову українську школу, а з нею – й інклюзивну освіту. Зростає важливість забезпечення якісних освітніх послуг для школярів. Наукових досліджень щодо фундаментальних аспектів інклюзивного фізичного виховання виявляється недостатньо. Мета роботи – установити рейтинг чинників, які перешкоджають ефективній організації процесу фізичного виховання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з’ясувати підходи, важливі для того, щоб фізичне виховання в інклюзивних класах було ефективним. . Today, the New Ukrainian School was introduced, and with it, inclusive education. The importance of providing high-quality educational services for schoolchildren is growing. Scientific research devoted to the fundamental aspects of inclusive physical education appears to be insufficient. The Purpose of the work is to establish a rating of factors that prevent the effective organization of the physical education process in inclusive classes of general secondary education institutions; to find out which approaches are important for physical education in inclusive classrooms to be effective. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | спеціальна медична група | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | реабілітація | uk_UA |
dc.subject | inclusion | uk_UA |
dc.subject | special educational needs | uk_UA |
dc.subject | special medical group | uk_UA |
dc.subject | rehabilitation | uk_UA |
dc.title | Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури | uk_UA |
dc.title.alternative | Effective Physical Education in Inclusive Classes from the Point of View of Physical Culture Teachers. Topicality | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bodnar I..pdf | 276.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.