Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorСлімаковський, Олег-
dc.contributor.authorГук, Анна-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.contributor.authorSlimakovskyi, Oleh-
dc.contributor.authorHuk, Anna-
dc.date.accessioned2024-02-06T13:22:13Z-
dc.date.available2024-02-06T13:22:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБоднар І. Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури / Іванна Боднар, Олег Слімаковський, Анна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 3(63). – С. 32–39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323-
dc.description.abstractСьогодні запроваджено Нову українську школу, а з нею – й інклюзивну освіту. Зростає важливість забезпечення якісних освітніх послуг для школярів. Наукових досліджень щодо фундаментальних аспектів інклюзивного фізичного виховання виявляється недостатньо. Мета роботи – установити рейтинг чинників, які перешкоджають ефективній організації процесу фізичного виховання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з’ясувати підходи, важливі для того, щоб фізичне виховання в інклюзивних класах було ефективним. . Today, the New Ukrainian School was introduced, and with it, inclusive education. The importance of providing high-quality educational services for schoolchildren is growing. Scientific research devoted to the fundamental aspects of inclusive physical education appears to be insufficient. The Purpose of the work is to establish a rating of factors that prevent the effective organization of the physical education process in inclusive classes of general secondary education institutions; to find out which approaches are important for physical education in inclusive classrooms to be effective.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectспеціальна медична групаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectреабілітаціяuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectspecial educational needsuk_UA
dc.subjectspecial medical groupuk_UA
dc.subjectrehabilitationuk_UA
dc.titleЕфективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeEffective Physical Education in Inclusive Classes from the Point of View of Physical Culture Teachers. Topicalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodnar I..pdf276.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.