Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323
Назва: | Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури |
Інші назви: | Effective Physical Education in Inclusive Classes from the Point of View of Physical Culture Teachers. Topicality |
Автори: | Боднар, Іванна Слімаковський, Олег Гук, Анна Bodnar, Ivanna Slimakovskyi, Oleh Huk, Anna |
Ключові слова: | інклюзія спеціальна медична група особливі освітні потреби реабілітація inclusion special educational needs special medical group rehabilitation |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Боднар І. Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури / Іванна Боднар, Олег Слімаковський, Анна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 3(63). – С. 32–39. |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні запроваджено Нову українську школу, а з нею – й інклюзивну освіту. Зростає важливість забезпечення якісних освітніх послуг для школярів. Наукових досліджень щодо фундаментальних аспектів інклюзивного фізичного виховання виявляється недостатньо. Мета роботи – установити рейтинг чинників, які перешкоджають ефективній організації процесу фізичного виховання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з’ясувати підходи, важливі для того, щоб фізичне виховання в інклюзивних класах було ефективним. . Today, the New Ukrainian School was introduced, and with it, inclusive education. The importance of providing high-quality educational services for schoolchildren is growing. Scientific research devoted to the fundamental aspects of inclusive physical education appears to be insufficient. The Purpose of the work is to establish a rating of factors that prevent the effective organization of the physical education process in inclusive classes of general secondary education institutions; to find out which approaches are important for physical education in inclusive classrooms to be effective. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodnar I..pdf | 276.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.