Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3526
Назва: Шляхи просування туристичного продукту на ринку
Автори: Грошова, Ольга
Атаманюк, Дмитро
Ключові слова: туризм
туристичний продукт
реклама
маркетинг
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Грошова О. Шляхи просування туристичного продукту на ринку / Ольга Грошова, Дмитро Атаманюк // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. - Л., 2014. - С. 291 - 295.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розгляд поняття і сутності, вивчення цілей, завдань і функцій процесу просування туристичного продукту на ринку. Узагальнення інформації щодо досвіду, підходів до організації маркетингових комунікацій по просуванню туристичних послуг та їх порівняльних переваг у мінливому ринковому середовищі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3526
Розташовується у зібраннях:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Groshova O..pdf368.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.