Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3526
Title: Шляхи просування туристичного продукту на ринку
Authors: Грошова, Ольга
Атаманюк, Дмитро
Keywords: туризм
туристичний продукт
реклама
маркетинг
Issue Date: 2014
Citation: Грошова О. Шляхи просування туристичного продукту на ринку / Ольга Грошова, Дмитро Атаманюк // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. - Л., 2014. - С. 291 - 295.
Abstract: Метою дослідження є розгляд поняття і сутності, вивчення цілей, завдань і функцій процесу просування туристичного продукту на ринку. Узагальнення інформації щодо досвіду, підходів до організації маркетингових комунікацій по просуванню туристичних послуг та їх порівняльних переваг у мінливому ринковому середовищі
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3526
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Groshova O..pdf368.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.