Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259
Назва: Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту
Інші назви: The attitude of the participants of the educational process to the possibility of introducing aerial acrobatics and pylon sports
Автори: Драч, Тамара
Drach, Tamara
Ключові слова: повітряна акробатика
пілонний спорт
діти молодшого шкільного віку
шкільна програма
фізичне виховання
aerial acrobatics
pylon sports
school program
children of primary school age
physical education
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Драч Т. Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту / Тамара Драч // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 2. – С. 76–77.
Короткий огляд (реферат): Метою нашого дослідження є визначити ставлення вчителів з фізичного виховання та батьків до застосування повітряної акробатики й пілонного спорту у шкільній програмі, а також зробити порівняльний аналіз опитувань. The purpose of our study is to determine attitudes physical education teachers and parents to the use of aerial acrobatics and pylons sports in the school curriculum, as well as to make a comparative analysis of surveys.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1529-3048-1-SM (1).pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.