Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259
Назва: | Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту |
Інші назви: | The attitude of the participants of the educational process to the possibility of introducing aerial acrobatics and pylon sports |
Автори: | Драч, Тамара Drach, Tamara |
Ключові слова: | повітряна акробатика пілонний спорт діти молодшого шкільного віку шкільна програма фізичне виховання aerial acrobatics pylon sports school program children of primary school age physical education |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Бібліографічний опис: | Драч Т. Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту / Тамара Драч // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 2. – С. 76–77. |
Короткий огляд (реферат): | Метою нашого дослідження є визначити ставлення вчителів з фізичного виховання та батьків до застосування повітряної акробатики й пілонного спорту у шкільній програмі, а також зробити порівняльний аналіз опитувань. The purpose of our study is to determine attitudes physical education teachers and parents to the use of aerial acrobatics and pylons sports in the school curriculum, as well as to make a comparative analysis of surveys. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259 |
Розташовується у зібраннях: | "Молода спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1529-3048-1-SM (1).pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.