Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35221
Назва: Особливості етнічних закладів і розвиток гастрономічного туризму
Інші назви: Peculiarities of ethnic institutions and the development of gastronomic tourism
Автори: Паска, Марія
Боратинський, Олег
Радзімовська, Ольга
Paska, Mariia
Boratynskyi, Oleh
Radzimovska, Olha
Ключові слова: маркетинг
мережа «Інтернет»
методи аналізу
marketing
"Internet" network
methods of analysis
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Паска М. Особливості етнічних закладів і розвиток гастрономічного туризму / Марія Паска, Олег Боратинський, Ольга Радзімовська // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 4. – С. 150.
Короткий огляд (реферат): Мета – визначити особовості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів.The goal is to determine the characteristics of the use of Internet marketing tools in the activity fitness clubs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35221
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1568-3120-1-SM (1).pdf184.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.