Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35220
Назва: Особливості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів
Інші назви: Peculiarities of using Internet marketing tools in the activity of fitness clubs
Автори: Середа, Наталія
Sereda, Nataliia
Ключові слова: маркетинг
мережа «Інтернет»
методи аналізу
marketing
"Internet" network
methods of analysis
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Середа Н. Особливості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів / Наталія Середа // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 4. – С. 151–152.
Короткий огляд (реферат): Мета – визначити особовості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів. The goal is to determine the characteristics of the use of Internet marketing tools in the activity fitness clubs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35220
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1568-3120-1-SM.pdf184.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.