Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35204
Назва: | Professional training of future specialists in physical culture and sports in the information society |
Інші назви: | Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в інформаційному суспільстві |
Автори: | Shevchenko, Olha Ruda, Iryna Yazlovetska, Oksana Bielkova, Tetiana Davydova, Natalia Шевченко, Ольга Руда, Ірина Язловецька, Оксана Бєлкова, Тетяна Давидова, Наталія |
Ключові слова: | cultural physical professional development information technologies information training культурно-фізичний професійний розвиток інформаційні технології інформація навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Professional training of future specialists in physical culture and sports in the information society / Olha Shevchenko, Iryna Ruda, Oksana Yazlovetska, Tetiana Bielkova, Natalia Davydova // Eduweb. – 2023, Vol. 17, N 4. – P. 126–140. DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.04.13 (Web of Science) |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; |
Короткий огляд (реферат): | The theoretical foundations of the professional training of future physical culture and sports specialists by the global challenges of the information society have been clarified. It has been proven that thanks to information technologies it is possible to search for quick information; organization of quasi-professional interaction on virtual platforms; in athletes, based on the results of tracking their physical characteristics, the analysis of empirical data is automated; the use of specialized software, technologies for working out a certain type of motor skills, techniques, physiological changes in the body of a person, in social networks, chats, etc., for the visualization of individual sports movements. The impossibility of quality training of future specialists in physical culture and sports without the use of digital technologies has been proven. The principles of self-organization of future specialists in physical culture and sports by the global challenges of the information society (generally pedagogical, specific) are defined. The leading principles and acmeculturological ones are singled out. A survey of future physical culture and sports specialists was conducted to clarify the main issues of their quality training. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту за з’ясовано глобальні виклики інформаційного суспільства. Доведено, що завдяки інформаційні технології дозволяють швидко шукати інформацію; організація квазіпроф взаємодія на віртуальних платформах; у спортсменів за результатами відстеження їх фізичних характеристик, автоматизовано аналіз емпіричних даних; використання спеціалізованого програмного забезпечення, технологій для розробки певний вид моторики, техніки, фізіологічні зміни в організмі людини, в соціальних мережах, чати тощо для візуалізації окремих спортивних рухів. Неможливість якісного навчання майбутніх фахівців фізичної культури і спорту без використання цифрових технологій. Принципи самоорганізації майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах глобальних викликів інформаційного суспільства (загальнопедагогічний, специфічний). Провідні принципи і виділяються акмекультурологічні. Проведено анкетування майбутніх фахівців фізичної культури і спорту проведено з метою з’ясування основних питань їх якісної підготовки |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35204 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13-126-140_WoS.pdf | 220.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.