Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35182
Назва: The proposal for a Graduate Program in Education and CAPES' evaluations: A case study from the State University of West Paraná
Інші назви: Пропозиція щодо аспірантури в галузі освіти та оцінки CAPES: приклад із Державного університету Західної Парани
Автори: Аlves, Fábio Lopes
Felenchak, Yuliia
Holod, Andrii
Альвес, Фабіо Лопес
Феленчак, Юлія
Голод, Андрій
Ключові слова: evaluation
graduate programs
CAPES
оцінка
програми магістратури
CAPES
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Аlves F. L. The proposal for a Graduate Program in Education and CAPES' evaluations: A case study from the State University of West Paraná / Fábio Lopes Аlves, Yuliia Felenchak, Andrii Holod // Revista Ibero Americana de Estudos em Educação. – 2023. – Vol. 18. – P. 1–19. DOI: https://doi.org/10.21723/riaee.v18i00.17773 (Web of Science)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Короткий огляд (реферат): This article aims to analyze the way in which CAPES (Coordination for the Improvement of Higher Education Personnel) has evaluated the proposal for a Graduate Program in Education. The main objectives of this text are: to problematize the performance of PPGE / UNIOESTE described in the Final Opinions of the Area Commission; to analyze, through the recommendations of the evaluators, what are the improvements that the consultants have indicated; to present, from examples in a comparative perspective, suggestions, guidelines and strategies that are being adopted by consolidated Programs and that, respecting the idiosyncrasies, may eventually be adopted both by PPGE / UNIOESTE and by other Graduate Programs in a similar situation. The research results problematize the positive and negative comments and suggestions made by the evaluators as well as part of the trends and challenges imposed on the Graduate Programs in Education in Brazil. Ця стаття спрямована на аналіз того, як CAPES (Координація для Удосконалення персоналу вищої освіти) оцінив пропозицію випускника Програма з освіти. Основними завданнями цього тексту є: проблематизувати виконання PPGE / UNIOESTE, описані в Остаточних висновках регіональної комісії; аналізувати, через рекомендації оцінювачів, які покращення консультанти вказали; подавати на прикладах у порівняльній перспективі пропозиції, настанови і стратегії, прийняті Консолідованими програмами, і які, поважаючи ідіосинкразії, зрештою можуть бути прийняті як PPGE / UNIOESTE, так і іншими випускниками Програми в схожій ситуації. Результати дослідження проблематизують позитив і негатив коментарі та пропозиції, зроблені оцінювачами, а також частина тенденцій і проблем нав'язаний програмам магістратури в галузі освіти в Бразилії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35182
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111+17773+RIAEE+2023+ING.pdf598.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.