Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35150
Title: Музичний маркетинг у сучасному суспільстві
Other Titles: Music marketing in modern society
Authors: Кисляк, Богдан
Kysliak, Bohdan
Keywords: музичний маркетинг
сучасне суспільство
music marketing
modern society
Issue Date: 2-Nov-2023
Citation: Кисляк Б. Музичний маркетинг у сучасному суспільстві / Кисляк Богдан // Культура і мистецтво: сучасний науковий вимір : матеріали VIІ Всеукр. наук. конф. молод. вчених, асп. та магістр. (2 лист., 2023 р.). – Київ : НАКККіМ, 2023. – С. 167–168.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Технічний та соціокультурний прогрес суспільства, стрімкі процеси цифровізації та глобалізації сприяють активному розвитку музичної індустрії, що провокує виникнення такого феномену як музичний маркетинг. Technical and socio-cultural progress of society, rapid processes of digitization and globalization contribute to the active development of the music industry, which provokes the emergence of such phenomenon as music marketing.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35150
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kysliak Bohdan_removed.pdf405.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.