Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисляк, Богдан-
dc.contributor.authorKysliak, Bohdan-
dc.date.accessioned2023-12-28T10:17:23Z-
dc.date.available2023-12-28T10:17:23Z-
dc.date.issued2023-11-02-
dc.identifier.citationКисляк Б. Музичний маркетинг у сучасному суспільстві / Кисляк Богдан // Культура і мистецтво: сучасний науковий вимір : матеріали VIІ Всеукр. наук. конф. молод. вчених, асп. та магістр. (2 лист., 2023 р.). – Київ : НАКККіМ, 2023. – С. 167–168.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35150-
dc.description.abstractТехнічний та соціокультурний прогрес суспільства, стрімкі процеси цифровізації та глобалізації сприяють активному розвитку музичної індустрії, що провокує виникнення такого феномену як музичний маркетинг. Technical and socio-cultural progress of society, rapid processes of digitization and globalization contribute to the active development of the music industry, which provokes the emergence of such phenomenon as music marketing.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмузичний маркетингuk_UA
dc.subjectсучасне суспільствоuk_UA
dc.subjectmusic marketinguk_UA
dc.subjectmodern societyuk_UA
dc.titleМузичний маркетинг у сучасному суспільствіuk_UA
dc.title.alternativeMusic marketing in modern societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kysliak Bohdan_removed.pdf405.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.