Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35150
Назва: Музичний маркетинг у сучасному суспільстві
Інші назви: Music marketing in modern society
Автори: Кисляк, Богдан
Kysliak, Bohdan
Ключові слова: музичний маркетинг
сучасне суспільство
music marketing
modern society
Дата публікації: 2-лис-2023
Бібліографічний опис: Кисляк Б. Музичний маркетинг у сучасному суспільстві / Кисляк Богдан // Культура і мистецтво: сучасний науковий вимір : матеріали VIІ Всеукр. наук. конф. молод. вчених, асп. та магістр. (2 лист., 2023 р.). – Київ : НАКККіМ, 2023. – С. 167–168.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Технічний та соціокультурний прогрес суспільства, стрімкі процеси цифровізації та глобалізації сприяють активному розвитку музичної індустрії, що провокує виникнення такого феномену як музичний маркетинг. Technical and socio-cultural progress of society, rapid processes of digitization and globalization contribute to the active development of the music industry, which provokes the emergence of such phenomenon as music marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35150
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kysliak Bohdan_removed.pdf405.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.