Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35139
Назва: Маркетингові дослідження на основі можливостей алгоритмів машинного навчання і штучного інтелекту
Інші назви: Маркетингові дослідження на основі можливостей алгоритмів машинного навчання і штучного інтелекту
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетингові дослідження
штучний інтелект
алгоритми машинного навчання
marketing research
machine learning algorithms
artificial intelligence
Дата публікації: 24-лис-2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Маркетингові дослідження на основі можливостей алгоритмів машинного навчання і штучного інтелекту / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (23–24 лист. 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. 158–161.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35139
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova L..pdf870.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.