Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35135
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соловйов, Валерій | - |
dc.contributor.author | Литвин, Андрій | - |
dc.contributor.author | Soloviov, Valerii | - |
dc.contributor.author | Lytvyn, Andrii | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T08:23:29Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T08:23:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Соловйов В. Ф. Випереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівників / Соловйов В. Ф., Литвин А. В. // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. пр. – Київ ; Львів ; Бережани ; Ломза, 2023. – Вип. 13. – С. 23–29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35135 | - |
dc.description.abstract | Важливою особливістю сьогодення є перехід від підтримувальної освіти до випереджувальної, яка навчає здобувачів переорієнтовуватися відповідно до змін, що відбуваються в науці, техніці, культурі, має творчий, перспективний характер. Стаття присвячена проблемі випереджувальності – властивості освіти, що проявляється у взаємодії прогностично побудованих змісту та методів трансляції знань, спрямованих на розвиток у кожної особистості вродженої схильності до їх здобуття. Реалізація прогностичновипереджувального підходу у професійній освіті сприяє підвищенню ефективності та цілісності підготовки учителів, створює передумови для особистісного зростання, самовдосконалення здобувачів педагогічних спеціальностей у ЗВО. Це готує майбутніх освітян до притаманних сучасній школі ситуацій невизначеності, швидкоплинності, мінливості, динамічного вибору тощо. An important feature of today is the transition from supportive education to anticipatory education, which teaches students to reorient themselves in accordance with the changes taking place in science, technology, culture, has a creative, forward-looking character. The article is devoted to the problem of anticipation - the property of education, which manifests itself in the interaction of prognostically constructed content and methods of knowledge translation, aimed at the development of each individual's innate tendency to acquire them. The implementation of a prognostic and anticipatory approach in professional education contributes to increasing the effectiveness and integrity of teacher training, creates prerequisites for personal growth and selfimprovement of students of pedagogical specialties in higher education. This prepares future educators for the situations of uncertainty, transience, variability, dynamic choice, etc. inherent in the modern school. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | випереджувальна професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | прогностично-випереджувальний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | anticipatory professional education | uk_UA |
dc.subject | prognostic-anticipatory approach | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | teaching staff | uk_UA |
dc.title | Випереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівників | uk_UA |
dc.title.alternative | Preventive approach in the professional training of educational personnel | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Solovyov Valery.pdf | 651.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.