Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35133
Назва: | Теорія та практика підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі |
Інші назви: | Theory and practice of training specialists in special education for professional activities in the inclusive educational space |
Автори: | Мартинчук, Олена Валеріївна Martynchuk, Olena Valeriivna |
Ключові слова: | фахівець зі спеціальної освіти інклюзивне освітнє середовище спеціальний педагог професійна компетентність спеціального VIII педагога у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами готовність спеціального педагога компетентнісна модель фахівця зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі освітнє середовище професійної підготовки specialist in special education inclusive educational space special teacher professional competence of special teacher in the field of inclusive education of children with special educational needs readiness of a special teacher competent model of special education specialist in professional activity in the inclusive educational space educational space of professional training |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
Бібліографічний опис: | Мартинчук О. В. Теорія та практика підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.03 / Мартинчук Олена Валеріївна. – Київ, 2019. – 614 с. |
Короткий огляд (реферат): | Реформування освітньої системи України, що передбачає усталення інклюзивної парадигми у межах Нової української школи з акцентом на освітній підтримці та адаптації чинників навколишнього середовища, зумовило суспільний запит на підготовку педагогів, які спроможні швидко і якісно включитись у професійну діяльність в інклюзивному освітньому середовищі, та окреслило їхню недостатню готовність до роботи в умовах інклюзивної освіти. The reform of the educational system of Ukraine which involves the establishment of an inclusive paradigm within the framework of the New Ukrainian School with an emphasis on educational support and adaptation of environmental factors led to a public request for the training of teachers able to quickly and qualitatively enter professional activities in the inclusive educational space and outlined their lack of readiness to work in an inclusive education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35133 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19061814_d_2019 (1).pdf | 8.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.