Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35120
Title: | Особливості навчання реферуванню та анотуванню іншомовних текстів |
Other Titles: | Features of teaching summarizing and annotating foreign texts in language universities |
Authors: | Гудима, Галина Слодиницька, Юлія Hudyma, Halyna Slodynytska, Yuliia |
Keywords: | компресія тексту критичне мислення структура абзацу узагальнення мовна компетенція перефразування візуальна схема логічних зв’язків text compression language competence paragraph structure visual scheme of logical connections generalization paraphrasing critical thinking |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Гудима Г. Особливості навчання реферуванню та анотуванню іншомовних текстів / Гудима Г., Слодиницька Ю. // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2023. – Вип. 66, т. 1. – С. 237–242. https://doi.org/10.24919/2308-4863/66-1-38. |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню особливостей процесу навчання реферування та анотування іншомовних текстів у вищих немовних вишах. Окреслено спільні та відмінні риси в реферуванні та анотуванні: в контексті врахування змісту першоджерела, формулювання висновків про доцільність більш детального вивчення оригінального тексту, рекомендованого обсягу. The article is devoted to the study of the peculiarities of the process of learning abstracting and annotating foreign languages texts in higher non-linguistic universities. Common and distinctive features in abstracting and annotating are outlined: in context taking into account the content of the original source, formulating conclusions about the feasibility of a more detailed study of the original text, the recommended volume. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35120 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.