Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-12-18T08:26:45Z-
dc.date.available2023-12-18T08:26:45Z-
dc.date.issued2023-10-26-
dc.identifier.citationВовчанська О. Системи штучного інтелекту в електронному маркетингу / Вовчанська О., Іванова Л. // Трансформаційні процеси в економіці : від конкуренції до кооперації : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф.(26 жовт. 2023 р.). – Хмельницький, 2023. – С. 136–138.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35108-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectсистеми штучного інтелектуuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectartificial intelligence systemsuk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.titleСистеми штучного інтелекту в електронному маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeArtificial intelligence systems in electronic marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
, Ivanova Liliia.pdf253.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.