Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35108
Назва: Системи штучного інтелекту в електронному маркетингу
Інші назви: Artificial intelligence systems in electronic marketing
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: системи штучного інтелекту
електронний маркетинг
artificial intelligence systems
electronic marketing
Дата публікації: 26-жов-2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Системи штучного інтелекту в електронному маркетингу / Вовчанська О., Іванова Л. // Трансформаційні процеси в економіці : від конкуренції до кооперації : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф.(26 жовт. 2023 р.). – Хмельницький, 2023. – С. 136–138.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35108
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
, Ivanova Liliia.pdf253.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.