Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35107
Назва: Інструментарій маркетингу в управлінні проєктами
Інші назви: Marketing toolkit in project management
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг
управління проєктами
marketing
project management
Дата публікації: 20-жов-2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Інструментарій маркетингу в управлінні проєктами / Вовчанська О., Іванова Л. // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : матеріали ХIV Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістр., асп. та науковців. – Одеса : ОДАБА, 2023. – С. 379–384.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35107
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovchanska Olha, Ivanova Liliia.pdf622.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.