Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35085
Назва: Сучасна маркетингова діяльність підприємств через призму цифровізації
Інші назви: Modern marketing activities of enterprises through the prism of digitalization
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетингова діяльність
підприємства
marketing activities
enterprises
Дата публікації: 20-жов-2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Сучасна маркетингова діяльність підприємств через призму цифровізації / Вовчанська Ольга, Іванова Лілія // Маркетинг в Україні : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. інтерне -конф.(20 жовт. 2023 р.). – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 366–369.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35085
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liliia Ivanova, Olha Vovchanska.pdf330.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.