Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35084
Назва: Сучасні моделі сталого розвитку туризму: маркетингове забезпечення
Інші назви: Modern models of sustainable development of tourism: marketing support
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: розвиток туризму
сучасні моделі
маркетингове забезпечення
tourism development
marketing support
modern models
Дата публікації: 6-чер-2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Сучасні моделі сталого розвитку туризму: маркетингове забезпечення / Вовчанська Ольга, Іванова Лілія // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (6-7 червня 2023 р.). – Суми : СНАУ, 2023. – С. 28–31.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35084
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova1.pdf170.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.