Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2023-12-07T08:06:39Z-
dc.date.available2023-12-07T08:06:39Z-
dc.date.issued2023-05-11-
dc.identifier.citationІванова Л. Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(11 трав. 2023 р.). – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 49–55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectпіслявоєнний періодuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectpost-war perioduk_UA
dc.titleEфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний періодuk_UA
dc.title.alternativeЕffective digital marketing strategies for the hotel and restaurant business of Ukraine in the post-war perioduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova.pdf217.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.