Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083
Назва: Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період
Інші назви: Еffective digital marketing strategies for the hotel and restaurant business of Ukraine in the post-war period
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: цифровий маркетинг
Україна
готельно-ресторанний бізнес
післявоєнний період
digital marketing
Ukraine
post-war period
Дата публікації: 11-тра-2023
Бібліографічний опис: Іванова Л. Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(11 трав. 2023 р.). – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 49–55.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf217.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.