Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрушків, Лілія-
dc.contributor.authorБаранівська, Христина-
dc.contributor.authorAndrushkiv, Liliia-
dc.contributor.authorBaranivska, Khrystyna-
dc.date.accessioned2023-11-27T07:45:44Z-
dc.date.available2023-11-27T07:45:44Z-
dc.date.issued2023-09-28-
dc.identifier.citationАндрушків Л. Особливості управління міжнародним брендом підприємства / Лілія Андрушків, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 46–49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35058-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectміжнародний бренд підприємстваuk_UA
dc.subjectособливості управлінняuk_UA
dc.subjectinternational brand of the enterpriseuk_UA
dc.subjectfeatures of managementuk_UA
dc.titleОсобливості управління міжнародним брендом підприємстваuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of international brand managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liliia Andrushkiv, Khrystyna Baranivska (1).pdf314.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.