Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35058
Назва: Особливості управління міжнародним брендом підприємства
Інші назви: Peculiarities of international brand management
Автори: Андрушків, Лілія
Баранівська, Христина
Andrushkiv, Liliia
Baranivska, Khrystyna
Ключові слова: міжнародний бренд підприємства
особливості управління
international brand of the enterprise
features of management
Дата публікації: 28-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Андрушків Л. Особливості управління міжнародним брендом підприємства / Лілія Андрушків, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 46–49.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35058
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liliia Andrushkiv, Khrystyna Baranivska (1).pdf314.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.