Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35054
Title: Маркетингові стратегії ціноутворення
Other Titles: Marketing strategies of pricing
Authors: Гаєвська, Анастасія
Іванова, Лілія
Haievska, Anastasiia
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетингові стратегії
ціноутворення
marketing strategies
pricing
Issue Date: 28-Sep-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Гаєвська А. Маркетингові стратегії ціноутворення / Анастасія Гаєвська, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 59–63.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35054
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anastasiia Haievska, Liliia Ivanova (1).pdf292.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.