Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35046
Назва: Особливості розвитку цифрового маркетингу у спорті на прикладі легкої атлетики
Інші назви: Features of the development of digital marketing in sports using the example of athletics
Автори: Мончук, Віктор
Баранівська, Христина
Monchuk, Viktor
Baranivska, Khrystyna
Ключові слова: розвиток цифрового маркетингу
спорт
легка атлетика
development of digital marketing
sports
athletics
Дата публікації: 28-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Мончук В. Особливості розвитку цифрового маркетингу у спорті на прикладі легкої атлетики / Віктор Мончук, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 92–96.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35046
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Viktor Monchuk, Khrystyna Baranivska (1).pdf292.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.