Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35018
Назва: Аналіз сучасних теоретичних підходів до маркетингу послуг
Інші назви: Analysis of modern theoretical approaches to marketing services
Автори: Колесник, Катерина
Гуцуляк, Вікторія
Kolesnyk, Kateryna
Hutsuliak, Viktoriia
Ключові слова: теоретичні підходи
маркетинг послуг
theoretical approaches
marketing services
Дата публікації: 28-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Колесник К. Аналіз сучасних теоретичних підходів до маркетингу послуг / Катерина Колесник, Вікторія Гуцуляк // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 37–39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35018
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kateryna Kolesnyk, Viktoriia Hutsuliak.pdf275.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.