Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПротасов, Олександр-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorProtasov, Oleksandr-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-11-24T07:31:41Z-
dc.date.available2023-11-24T07:31:41Z-
dc.date.issued2023-09-28-
dc.identifier.citationПротасов О. Роль і функції маркетингу в сучасних умовах господарювання / Олександр Протасов, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 43–45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35016-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсучасні умови господарюванняuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmodern business conditionsuk_UA
dc.titleРоль і функції маркетингу в сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.title.alternativeThe role and functions of marketing in modern economic conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oleksandr Protasov, Liliia Ivanova.pdf277.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.