Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35016
Назва: Роль і функції маркетингу в сучасних умовах господарювання
Інші назви: The role and functions of marketing in modern economic conditions
Автори: Протасов, Олександр
Іванова, Лілія
Protasov, Oleksandr
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг
сучасні умови господарювання
marketing
modern business conditions
Дата публікації: 28-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Протасов О. Роль і функції маркетингу в сучасних умовах господарювання / Олександр Протасов, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 43–45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35016
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksandr Protasov, Liliia Ivanova.pdf277.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.