Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35008
Назва: Роль спортивного маркетингу та брендування у привабливості спортивних заходів та команд
Інші назви: The role of sports marketing and branding in the attractiveness of sports events and teams
Автори: Гоцул, Ігор
Гонюкова, Лілія
Hotsul, Ihor
Honiukova, Liliia
Ключові слова: спортивний маркетинг
брендування
спортивні заходи
sports marketing
branding
sports events
Дата публікації: 28-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гоцул І. Роль спортивного маркетингу та брендування у привабливості спортивних заходів та команд / Ігор Гоцул, Лілія Гонюкова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 75–77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35008
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihor Hotsul, Liliia Honiukova.pdf278.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.