Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34931
Назва: Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності
Інші назви: The role of standardization in improving the quality of hospitality services
Автори: Безсонний, Віталій
Хозін, Олексій
Bezsonnyi, Vitalii
Khozin, Oleksii
Ключові слова: готельне обслуговування
якість
послуга
стандартизація
hotel service
quality
service
standardization
Дата публікації: 12-жов-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Безсонний В. Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності / Віталій Безсонний, Олексій Хозін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 21–23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34931
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitalii Bezsonnyi, Oleksii Khozin.pdf608.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.