Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34918
Назва: Використання інформаційних технологій у готельно-ресторанному бізнесі: інноваційні підходи до взаємодії з клієнтами та управління
Інші назви: The use of information technologies in the hotel and restaurant business: innovative approaches to interaction with customers and management
Автори: Іщенко, Єлизавета
Чуніхіна, Олександра
Олійник, Валентина
Ishchenko, Yelyzaveta
Chunikhina, Oleksandra
Oliinyk, Valentyna
Ключові слова: інформаційні технології
інноваційні підходи
готельно-ресторанний бізнес
information technologies
innovative approaches
hospitality business
Дата публікації: 12-жов-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Іщенко Є. Використання інформаційних технологій у готельно-ресторанному бізнесі: інноваційні підходи до взаємодії з клієнтами та управління / Єлизавета Іщенко, Олександра Чуніхіна, Валентина Олійник // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 62–64.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34918
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yelyzaveta Ishchenko.pdf602.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.