Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34854
Назва: Суть і значення мультиплікаційного ефекту в туризмі
Інші назви: The essence and significance of the multiplier effect in tourism
Автори: Гарасимчук, Назар
Винницький, Іван
Графська, Орислава
Harasymchuk, Nazar
Vynnytskyi, Ivan
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: мультиплікаційний ефект
туризм
туристична додана вартість
cartoon effect
tourism
tourist added value
Дата публікації: 12-жов-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гарасимчук Н. Суть і значення мультиплікаційного ефекту в туризмі / Назар Гарасимчук, Іван Винницький, Орислава Графська // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 252–255.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34854
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazar Harasymchuk, Ivan Vynnytskyi, Oryslava Hrafska.pdf624.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.