Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТихоновський, Максим-
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorTykhonovskyi, Maksym-
dc.contributor.authorHuzar, Uliana-
dc.date.accessioned2023-11-09T12:21:48Z-
dc.date.available2023-11-09T12:21:48Z-
dc.date.issued2023-10-12-
dc.identifier.citationТихоновський М. Особливості формування маркетингових стратегій у закладах гостинності в сучасних умовах / Максим Тихоновський, Уляна Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 355–358.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34819-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectгістьuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectguestuk_UA
dc.subjectsuccessuk_UA
dc.subjectindustry hospitalityuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингових стратегій у закладах гостинності в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the formation of marketing strategies in hospitality establishments in modern conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huzar.pdf607.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.