Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34819
Назва: Особливості формування маркетингових стратегій у закладах гостинності в сучасних умовах
Інші назви: Peculiarities of the formation of marketing strategies in hospitality establishments in modern conditions
Автори: Тихоновський, Максим
Гузар, Уляна
Tykhonovskyi, Maksym
Huzar, Uliana
Ключові слова: стратегія
маркетинг
гість
успіх
індустрія гостинності
strategy
marketing
guest
success
industry hospitality
Дата публікації: 12-жов-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Тихоновський М. Особливості формування маркетингових стратегій у закладах гостинності в сучасних умовах / Максим Тихоновський, Уляна Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 355–358.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34819
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huzar.pdf607.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.