Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34813
Title: Роль іноземної мови за професійним спрямуванням у формуванні готовності студентів до міжкультурного спілкування у сфері туризму
Other Titles: The role of a foreign language by professional direction in the formation of students' readiness for intercultural communication in the field of tourism
Authors: Воробель, Марія
Калимон, Юлія
Юрко, Надія
Vorobel, Mariia
Kalymon, Yuliia
Yurko, Nadiia
Keywords: міжкультурне спілкування
туризм
професійні навички
іноземна мова за професійним спрямуванням
intercultural communication
intercultural communication
tourism
professional skills
foreign language for professional direction
Issue Date: 12-Oct-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Воробель М. Роль іноземної мови за професійним спрямуванням у формуванні готовності студентів до міжкультурного спілкування у сфері туризму / Марія Воробель, Юлія Калимон, Надія Юрко // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 366–369.
Abstract: Метою доповіді є процес формування готовності студентів сфери туризму до міжкультурного спілкування на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням та створення сприятливих умов для формування професійних компетенцій в майбутніх фахівців туризму. The purpose of the report is the process of forming the readiness of students in the field tourism to intercultural communication in foreign language classes in professional direction and creation of favorable conditions for formation of professional competencies in future tourism specialists.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34813
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorobel.pdf626.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.