Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803
Title: | Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2» |
Other Titles: | Evaluation of the Content Validity of the Canadian Assessment of Physical Literacy-2 |
Authors: | Павлова, Юлія Боднар, Іванна Гук, Ганна Pavlova, Yuliia Bodnar, Ivanna Huk, Hanna |
Keywords: | грамотність у фізичній культурі CAPL-2 мотивація фізична активність експертне оцінювання консенсус physical literacy CAPL-2 motivation physical activity expert evaluation consensus |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Павлова Ю. Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2» / Юлія Павлова, Іванна Боднар, Ганна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 2(62). – С. 41–48. DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2023-02-41-48 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Мета роботи – адаптація протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі» (CAPL-2) та аналіз змістової валідності афективного та когнітивного доменів із використанням експертного оцінювання. Topicality. In order to stimulate physical literacy research, it is crucial to adapt methods of high quality. The work aims to adapt the Canadian Assessment of Physical Literacy-2 (CAPL-2) protocol and analyze the content validity of the affective and cognitive domains using expert evaluation. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pavlova Yu..pdf | 257.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.