Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803
Назва: Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2»
Інші назви: Evaluation of the Content Validity of the Canadian Assessment of Physical Literacy-2
Автори: Павлова, Юлія
Боднар, Іванна
Гук, Ганна
Pavlova, Yuliia
Bodnar, Ivanna
Huk, Hanna
Ключові слова: грамотність у фізичній культурі
CAPL-2
мотивація
фізична активність
експертне оцінювання
консенсус
physical literacy
CAPL-2
motivation
physical activity
expert evaluation
consensus
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Павлова Ю. Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2» / Юлія Павлова, Іванна Боднар, Ганна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 2(62). – С. 41–48. DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2023-02-41-48
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – адаптація протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі» (CAPL-2) та аналіз змістової валідності афективного та когнітивного доменів із використанням експертного оцінювання. Topicality. In order to stimulate physical literacy research, it is crucial to adapt methods of high quality. The work aims to adapt the Canadian Assessment of Physical Literacy-2 (CAPL-2) protocol and analyze the content validity of the affective and cognitive domains using expert evaluation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlova Yu..pdf257.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.