Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVorobel, Mariia-
dc.contributor.authorKalymon, Yuliia-
dc.contributor.authorYurko, Nadiia-
dc.contributor.authorВоробель, Марія-
dc.contributor.authorКалимон, Юлія-
dc.contributor.authorЮрко, Надія-
dc.date.accessioned2023-11-01T11:48:36Z-
dc.date.available2023-11-01T11:48:36Z-
dc.date.issued2023-10-13-
dc.identifier.citationVorobel М. Trademarks and brand names used as common nouns in english / Mariia Vorobel, Yuliia Kalymon, Nadiia Yurko // Наукові праці МАУП. – 2023. – Вип. 2(7). – С. 46–51. DOI https://doi.org/10.32689/maup.philol.2023.2.7uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34781-
dc.description.abstractThe aim of the researchis to focus on identification and analysis of appellativation mechanisms contributing to the enrichment of the English lexicon. Метою дослідження є виявлення та аналіз механізмів апелятивації назв брендів, що сприяють збагаченню лекси-кону англійської мови.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectproper nameuk_UA
dc.subjectbrand nameuk_UA
dc.subjectgenericideuk_UA
dc.subjectgenericized trademarkuk_UA
dc.subjectsemantic shiftuk_UA
dc.subjectвласна назваuk_UA
dc.subjectзагальновживана торгівельна маркаuk_UA
dc.subjectназва брендуuk_UA
dc.subjectвтрата назви брендуuk_UA
dc.subjectсемантичний зсувuk_UA
dc.titleTrademarks and brand names used as common nouns in englishuk_UA
dc.title.alternativeТоргові марки та бренди як загальні іменники в англійській мовіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maria VOROBEL.pdf293.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.