Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34781
Назва: Trademarks and brand names used as common nouns in english
Інші назви: Торгові марки та бренди як загальні іменники в англійській мові
Автори: Vorobel, Mariia
Kalymon, Yuliia
Yurko, Nadiia
Воробель, Марія
Калимон, Юлія
Юрко, Надія
Ключові слова: proper name
brand name
genericide
genericized trademark
semantic shift
власна назва
загальновживана торгівельна марка
назва бренду
втрата назви бренду
семантичний зсув
Дата публікації: 13-жов-2023
Бібліографічний опис: Vorobel М. Trademarks and brand names used as common nouns in english / Mariia Vorobel, Yuliia Kalymon, Nadiia Yurko // Наукові праці МАУП. – 2023. – Вип. 2(7). – С. 46–51. DOI https://doi.org/10.32689/maup.philol.2023.2.7
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): The aim of the researchis to focus on identification and analysis of appellativation mechanisms contributing to the enrichment of the English lexicon. Метою дослідження є виявлення та аналіз механізмів апелятивації назв брендів, що сприяють збагаченню лекси-кону англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34781
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maria VOROBEL.pdf293.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.