Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34591
Назва: Маркетингова промоція солідарного туризму віртуальними турами
Інші назви: Marketing promotion of solidarity tourism with virtual tours
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Шамов, Антон
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Shamov, Anton
Ключові слова: туризм
маркетингова промоція
віртуальні тури
marketing promotion
tourism
virtual tours
Дата публікації: 6-жов-2023
Бібліографічний опис: Іванова Л. Маркетингова промоція солідарного туризму віртуальними турами / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Географія, економіка і туризм : національний та міжнародний досвід : матеріали XVІІ Міжнар. наук. конф. – Львів, 2023. – С. 126–129.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34591
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova L..pdf285.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.