Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587
Title: | Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти |
Other Titles: | Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education |
Authors: | Сороколіт, Наталія Стефанівна Sorokolit, Nataliia Stefanivna |
Keywords: | вчитель фізична культура сучасні підходи ключові компетентності школярі заклади освіти професійний розвиток трансформація освітній процес teacher physical culture educational process modern approaches schoolchildren transformation key competencies educational institutions professional development |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Сороколіт Наталія Стефанівна. – Львів, 2023. – 553 с. |
Series/Report no.: | дисертації; |
Abstract: | Мета дослідження: науково обґрунтувати теоретико-методологічні підходи до трансформації системи фізичного виховання відповідно до концептуальних положень Нової української школи. The purpose of the research: to scientifically substantiate the theoretical and methodological approaches to the transformation of the physical education system in accordance with conceptual provisions of the New Ukrainian School. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sorokolit.dis_.pdf | 14.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.