Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587
Назва: | Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти |
Інші назви: | Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education |
Автори: | Сороколіт, Наталія Стефанівна Sorokolit, Nataliia Stefanivna |
Ключові слова: | вчитель фізична культура сучасні підходи ключові компетентності школярі заклади освіти професійний розвиток трансформація освітній процес teacher physical culture educational process modern approaches schoolchildren transformation key competencies educational institutions professional development |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Бібліографічний опис: | Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Сороколіт Наталія Стефанівна. – Львів, 2023. – 553 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: науково обґрунтувати теоретико-методологічні підходи до трансформації системи фізичного виховання відповідно до концептуальних положень Нової української школи. The purpose of the research: to scientifically substantiate the theoretical and methodological approaches to the transformation of the physical education system in accordance with conceptual provisions of the New Ukrainian School. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sorokolit.dis_.pdf | 14.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.