Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587
Назва: Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти
Інші назви: Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education
Автори: Сороколіт, Наталія Стефанівна
Sorokolit, Nataliia Stefanivna
Ключові слова: вчитель
фізична культура
сучасні підходи
ключові компетентності
школярі
заклади освіти
професійний розвиток
трансформація
освітній процес
teacher
physical culture
educational process
modern approaches
schoolchildren
transformation
key competencies
educational institutions
professional development
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Сороколіт Наталія Стефанівна. – Львів, 2023. – 553 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: науково обґрунтувати теоретико-методологічні підходи до трансформації системи фізичного виховання відповідно до концептуальних положень Нової української школи. The purpose of the research: to scientifically substantiate the theoretical and methodological approaches to the transformation of the physical education system in accordance with conceptual provisions of the New Ukrainian School.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sorokolit.dis_.pdf14.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.