Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖитеньов, Владислав-
dc.contributor.authorПавленчик, Наталія-
dc.contributor.authorZhytenov, Vladyslav-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-10-11T10:12:47Z-
dc.date.available2023-10-11T10:12:47Z-
dc.date.issued2022-10-10-
dc.identifier.citationЖитеньов В. Значення айдентики в житті сучасних брендів та суспільства / Владислав Житеньов, Наталія Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : тези доп. І Міжнар. студ. наук. конф. (10 жовтня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 34–39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34572-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectайдентикаuk_UA
dc.subjectсучасні брендиuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectmodern brandsuk_UA
dc.titleЗначення айдентики в житті сучасних брендів та суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeThe importance of identity in the life of modern brands and societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhytenov, Pavlenchyk N. s. 34.pdf389.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.