Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34572
Назва: Значення айдентики в житті сучасних брендів та суспільства
Інші назви: The importance of identity in the life of modern brands and society
Автори: Житеньов, Владислав
Павленчик, Наталія
Zhytenov, Vladyslav
Pavlenchyk, Nataliia
Ключові слова: айдентика
сучасні бренди
identity
modern brands
Дата публікації: 10-жов-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Житеньов В. Значення айдентики в житті сучасних брендів та суспільства / Владислав Житеньов, Наталія Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : тези доп. І Міжнар. студ. наук. конф. (10 жовтня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 34–39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34572
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhytenov, Pavlenchyk N. s. 34.pdf389.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.