Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34518
Title: Вплив онлайн - освіти на здоров’я та фізичний розвиток здобувачів освіти
Other Titles: Influence online - health and physical education development of education seekers
Authors: Черушева, Галина
Шавель, Христина
Голуб, Олена
Черушева, Галина
Шавель, Христина
Голуб, Олена
Keywords: здоров’язбережувальні технології
психологічна підтримка
навчальний процес
педагогічні підходи
здобувачі освіти
фізична активність
health-preserving practices
psychological support
pedagogical approaches
educational process
students of education
physical activity
Issue Date: 6-Oct-2023
Citation: Черушева Г. Вплив онлайн - освіти на здоров’я та фізичний розвиток здобувачів освіти / Галина Черушева, Христина Шавель, Олена Голуб // Перспективи та інновації науки. – 2023. – № 13(31). – С. 395–407. https ://doi .org /10.52058/2786- 4952 -2023 -13(31) -395 -408
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Дану статтю присвячено вивченню впливу онлайн-освіти на здоров’я та фізичний розвиток здобувачів освіти. Зазначено, що зростання ролі онлайн-освіти та впровадження сучасних технологій в навчальний процес потребують уваги до забезпечення здорового балансу між навчанням та підтриманням фізичної та психічної гармонії. Недостатній фізичний рух, надмірне сидіння та невідповідна організація робочого місця можуть призвести до проблем зі здоров’ям. Тому важливо забезпечити належні умови для фізичного розвитку та здорового способу життя навіть у віртуальному навчальному середовищі. Автори статті зазначають, що тривала робота перед екранами гаджетів та недостатність фізичної активності можуть призводити до втоми, стресу, негативно впливати на зір та опорно-руховий апарат. Також наголошено, що здобувачі освіти з особливими потребами, зокрема в умовах інклюзивної освіти, потребують особливого підходу щодо забезпечення фізичного та психологічного благополуччя в умовах онлайн-навчання. Підкреслено необхідність упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес, як-от регулярні перерви, фізична активність, соціальна взаємодія здобувачів освіти тощо. Зазначається, що психологічна підтримка та управління стресом є також важливими складниками підтримання психічного стану здобувачів освіти. У висновку статті наголошується, що забезпечення гарного здоровя та фізичного розвитку здобувачів освіти має великезначення для їхнього навчання та життєвого успіху. Впровадження здоров’язбережувальних технологій та розвиток компетентності щодо збереження здоров’я стає важливим завданням освітнього процесу, адже здоров’я молоді є ключовою проблемою сучасності, оскільки саме стан здоров’я молодого покоління формує майбутній добробут нації загалом. Здоров’я є важливим складником фізичного, психічного та соціального розвитку молоді, і його погіршення може призвести до негативних наслідків як для окремих осіб, так і для суспільства загалом. This article is devoted to the study of the impact of online education on the health and physical development of students. It is noted that the growing role of online education and the introduction of modern technologies into the educational process require attention to ensuring a healthy balance between learning and maintaining physical and mental harmony. Insufficient physical movement, excessive sitting and inappropriate organization of the workplace can lead to health problems. Therefore, it is important to provide proper conditions for physical development and a healthy lifestyle even in a virtual learning environment/ The authors of the article note that prolonged work in front of gadget screens and insufficient physical activity can lead to fatigue, stress, and negatively affect vision and the musculoskeletal system. It was also emphasized that students with special needs, in particular inclusive education, have special challenges in ensuring physical and psychological well-being in online learning conditions. The authors of the article indicate the need to implement health-preserving practices among students, such as regular breaks, physical activity, social interaction, etc. It is noted that psychological support and stress management are also important components of maintaining the mental state of education seekers. The conclusion of the article states that ensuring good health and physical development of students is of great importance for their education and life success. The introduction of health-saving technologies and the development of health-preserving competence become an important task of the educational process, because the health of young people is a key problem of today, and their state of health shapes the well-being of the nation as a whole. Health is an important component of the physical, mental and social development of young people, and its deterioration can lead to negative consequences for both individuals and society as a whole. Educators, as representatives of the younger generation, constitute a special contingent of the population, the state of health is a barometer of the social well-being of society.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34518
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shavel Khrystyna.pdf482.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.