Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34497
Назва: Проблеми сертифікації та управління якістю у HORECA
Інші назви: Рroblems of certification and quality management in HORECA
Автори: Графська, Орислава
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: HORECA
сертифікація
управління якістю
проблеми
методи
HORECA
certification
problems
methods
quality management
Дата публікації: 15-вер-2023
Бібліографічний опис: Графська О. І. Проблеми сертифікації та управління якістю у HORECA / Графська О. І. // Проблеми сучасних трансформацій. Серія : економіка та управління. – 2023. – № 9. – С. 1–4. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-12-04
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано, узагальнено та виокремлено основні проблеми сертифікації та управління якістю в сучасній сфері HORECA. Наукова новизна дослідження зумовлена виокремленням та аналізом ключових про-блем, пов’язаних з сертифікацією та управлінням якістю в HORECA, зокрема складністю стандартів, висо-кою вартістю сертифікації, нестабільною якістю послуг, високою плинністю кадрів, культурними та мовними відмінностями, задоволеністю клієнтів, глобальними кризами та проблемами сталого розвитку. Удоскона-лено також структуру методів та завдань управління якістю в HORECA. Практичне значення дослідження полягає у пропозиції можливих напрямів вирішення виокремлених проблем, зокрема підкреслено важливість постійних досліджень і діалогу між стейкхолдерами сектору HORECA для обміну найкращими практиками, вивчення кращого досвіду та співпраці в пошуку вирішення спільних проблем. Окреслена структура проблем сертифікації і управління якістю в HORECA може бути основою для подальших досліджень. Зроблено висновок про те, що сектор HORECA стикається з численними проблемами у сфері сертифікації та управління якіс-тю, які відіграють значну роль у формуванні сучасних загроз розвитку індустрії гостинності на різних рівнях. The article analyzes, summarizes, and highlights the main problems of certification and quality management in the mod-ern field of HORECA. Even though the studied literature shows a wide range of research on the issues of certifica-tion and quality management in the hospitality field, there is an obvious need for a deeper analysis of these problems, considering the current trends in developing HORECA. The scientific novelty of the study is due to the identification and analysis of critical issues related to certification and quality management in HORECA, in particular, the complexity of standards, the high cost of certification, unstable service quality, high staff turnover, cultural and language differenc-es, customer satisfaction, global crises and problems of sustainable development The structure of quality management methods and tasks in HORECA has also been improved. Specific problems in the certification and quality management field in HORECA in Ukraine are singled out, including regulatory difficulties, corruption, limited financial resources, lack of qualified personnel, language barrier, and the need to ensure sustainable development of the hospitality sector. All these problems, along with modern military threats, make certification and quality management in the HORECA sector of Ukraine a complicated process. The practical significance of the study lies in the proposal of possible directions for solving the identified problems, in particular, the importance of constant research and dialogue between the stakehold-ers of the HORECA sector for the exchange of best practices, the study of best practices and cooperation in finding solutions to common problems is emphasized. The outlined structure of certification and quality management problems in HORECA can be the basis for further research. It is concluded that the HORECA sector faces numerous challenges in the field of certification and quality management, which play a significant role in forming modern threats to the devel-opment of the hospitality industry at various levels. The emergence of new challenges, including global crises, demon-strates the need for the HORECA sector to adapt and develop certification and quality management practices constantly.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34497
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oryslava Hrafska (1).pdf291.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.