Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34462
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise in modern conditions
Автори: Бойчук, Інна
Boichuk, Inna
Ключові слова: управління
маркетингова діяльність
підприємства
сучасні умови
management
marketing activity
enterprises
modern conditions
Дата публікації: 28-кві-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Бойчук І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах / Інна Бойчук // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 98–100..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34462
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inna Boichuk.pdf243.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.