Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулик, Оксана-
dc.contributor.authorBulyk, Oksana-
dc.date.accessioned2023-09-21T10:35:47Z-
dc.date.available2023-09-21T10:35:47Z-
dc.date.issued2023-04-28-
dc.identifier.citationБулик О. Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти / Оксана Булик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 101–103.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectpositive imageuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.titleВплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of branding on the formation of a positive image of a higher education institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksana Bulyk.pdf232.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.